luni, 30 iunie 2014

Am gresit...




Am gresit cand am crezut in tine.Tu nu mi-ai promis marea cu sarea si nici luna si stelele de pe cer insa mi-ai promis ca o sa fie bine si ca o sa fim noi doi...si eu te-am crezut;nu ca un copil naiv ci ca un om matur caruia nu i-a fost promis imposibilul si care avea credinta ca promisiunea va deveni realitate.Am prins putere sa mut muntii din loc si in schimb tu n-ai mutat nici o piatra,am uitat sa dorm ca sa vin la tine in timp ce tu adormeai asteptand.Pentru o vreme lumea mea prinsese culoare,imi dadeai curajul sa visez colorat insa vederea ta era ca a daltonistilor; tu vedeai doua culori...aveai doua.Desi am incercat sa evit sa cad in iubire recunosc ca imi imaginam ziua in care sa imi spui ca sunt unica si sunt a ta pentru ca asa vrei tu,mi te imaginam cu mine de mana cu nepasare doar fata de lume si cu toata puterea atractiei intre noi.Dar asta am crezut doar eu pentru ca am tinut cu dintii sa fiu cu tine.Vreau sa trag cu dintii pentru tine dar vreau sa imi dai motive sa fac asta,imi doresc sa merite sa fac asta,vreau sa te vad ca muti o piatra si atunci am sa pot muta muntii si eu.
Simt ca te pierd si simt un gol acolo unde te pierd pe tine pentru ca inevitabil m-am atasat,mi-e drag de tine asa cum esti: lipicios,dulce,copilaros,cald ca sufletul unui om curat.Esti tu asa cum imi doresc insa...
Poate nu insemn mult pentru tine,poate sunt doar tipa aia...stii tu!Poate ca am trecut cu vederea multe,le-am lasat sa-mi scape ca sa evit neintelegerile cu tine.Am vrut sa fim fericiti amandoi,sa evitam momente de neintelegere,sa evitam certurile si sa avem momente pline de zambet si dragastoase.Eu m-am gandit la amandoi si totusi mai mult la tine...am lasat deoparte oboseala dupa ore bune de munca si am plecat eu spre tine,nici nu m-am gandit la cheltuielile pe drum sau timpul pe care il petrec in drum spre tine.Am vrut sa iti fiu alaturi si am vrut sa stii ca in mine poti sa gasesti mai inainte de toate o prietena,cineva care iti asculta povestile,durerile,orice cuvant ai fi avut de spus,cu care poti sa petreci timp placut si cu care sa te relaxezi.Apoi poti sa gasesti in mine tot ce ai nevoie...pot sa stau departe de tine daca vrei,pot sa imi tin respiratia,sa-mi musc limba,pot sa fortez un zambet,pot sa dansez,sa ma joc si sa-ti ofer tot ceea ce insemn eu dar sa stii ca sunt si eu om si sangerez atunci cand ma lovesc,ma doare atunci cand cad.Pot sa fac orice pentru tine insa am nevoie sa imi demonstrezi ca merita,sa fii tu,prin felul tau de a fi,sursa mea de energie si putere.
Pot sa spun ca nu ma doare si ca sunt puternica desi inima mea e deja cat un purice si plang in gand insa recunosc ca am nevoie de tine sa ma motivezi.
Ma simt mica acum...m-a depasit situatia si am cazut eu...mi-am julit inca o data coatele urmand vorbe de duh...dar stii...tin capu sus si tu nu trebuie sa stii toate astea.Nu trebuie sa stii ca sunt capabila sa te iubesc nelimitat...nu mi-e teama sa recunosc...mi-e doar teama ca tu nu vrei sa aflii asta.Si atunci tu nu o sa aflii asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu